گالری تصاویر پرده مغناطیسی

[rank_math_breadcrumb]

گالری تصاویر پرده مغناطیسی

 شرکت تولید پرده مغناطیسی دُرپلاست همیشه در تلاش برای تولید محصولات با کیفیت با بهترین مواد اولیه بوده ایم. امید است در آینده با افزایش تنوع محصولات و توان تولید با حمایت هموطنان عزیز، از خروج سرمایه  کشور جلوگیری کنیم. شرکت دُرپلاست همیشه در تلاش است تا برای شما همراهان محترم آرامش و آسایش را فراهم کند.

بزرگترین هدف ِ ما رضایت و آرامش شماست .

پرده توری مگنتیک دارای چه ویژگی هایی است؟

هر فردی زمانی که می خواهد کالایی را خریداری کند در مرحله ی نخست به دنبال ویژگی های آن و مزیت هایی است که از خرید این کالا نصیب وی خواهد شد. به طور کلی می توان ویژگی های زیر را برای خرید پرده توری مغناطیسی در مشهد بیان نمود:

  1. نصب راحت و بدون دردسر
  2. هوا به خوبی در محیط مورد نظر جریان پیدا می کند
  3. شکل ظاهری شکیل و زیبا
  4. سدی محکم در برابر حشره های موذی
  5. مقاوم بودن بالای پرده توری آهنربایی در مقابل عامل های محیطی

که در دسته بندی های مختلفی  قرار می گیرند از جمله :

پرده  پلاستیکی مغناطیسی که در بازار به نام های :

پرده پلاستیکی آهنربایی ، پرده پلاستیکی مگنتی ، پرده مشما مگنتی ، پرده مشما آهنربایی ، پرده مشما مغناطیسی  موجود می باشد .

پرده های توری مغناطیسی که به نام های توری حشرات ، توری مگنتی ، توری آهن ربایی موجود هستند . از دیگر محصولات موجود در خط تولید دُرپلاست:

پرده توری پلاس

پرده باب پلاست

پرده سوپر پلاست  

 

خدمات دُرپلاست:

شرکت تولیدی پرده های مغناطیسی و برودتی دُر پلاست دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به سایر رقبای خود میباشد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

  • از ویژگی های منحصر به فرد درپلاست میتوان به ضمانت شش ماهه تمام محصولات آن اشاره کرد. چنان چه شما محصولی از درپلاست بخرید این شرکت تا شش ماه محصول خود را ضمانت کرده و در صورت خرابی میتوانید با پشتیبانی ما در میان گذاشته تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.
  • جدا شدن مگنت از پرده  در صورت ضربه نخوردن
  • ترکیدگی پلاستیک بر اثر سرما
  • حالت شکستگی یا ریش شدنِ توری پرده
  • ما در شرکت دُرپلاست به صورت شبانه روز و 24 ساعته پاسخ گوی سوالات،نظرات و انتقادات شما مشتریان عزیز میباشیم. همچنین پشتیبانی ما نیز به صورت 24 ساعته پاسخ گوی نیاز های شما مشتریان محترم میباشد.
  • شما میتوانید محصولات درپلاست را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب و کیفیتی عالی از سایت ما دریافت کنید. زمانی که شما از ما خرید میکنید، محصولات مارا با قیمتی مناسب و ضمانت شش ماهه و همچنین پشتیبانی 24 ساعته دریافت میکنید.

 

پرده توری مغناطیسی
پرده مفناطیسی سوپرپلاست
پرده مفناطیسی سوپرپلاست
پرده مفناطیسی سوپرپلاست
پرده مفناطیسی سوپرپلاست

پرده مغناطیسی توری پلاس
پرده مغناطیسی توری پلاس
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی
پرده پلاستیکی مغناطیسی سوپر پلاست
پرده پلاستیکی مغناطیسی سوپر پلاست

مزیت های پرده مغناطیسی :

  • نصب آسان سریع: همان گونه که می دانید نصب پرده یک کار بسیار پر زحمت است. اما نصب پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست کاری بسیار ساده است که در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد. هنگام نصب پرده پلاستیکی آهنربایی شما نیاز به هیچ چیز اضافه ای ندارید زیرا نصب این پرده ها به وسیله چسبی انجام میگیرد که برروی خود پرده از قبل وجود دارد و شما کافیست که آن ها را بچسبانید.
  • ورود هوای تازه به داخل اتاق: پرده های پارچه ای و یا مشمایی امکان ورود هوای تازه به داخل اتاق را بسیار سخت میکنند. اما پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست به راحتی هوا را به داخل خانه و یا محل کار شما منتقل میکند.
  • طراحی مدرن و زیبا: پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست دارای طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبایی است که شما میتوانید از آن برای هرجایی استفاده کنید.
  • بدون آسیب به چارچوب در: هنگام نصب پرده ، شما نیاز به چوب پرده دارید ولی پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست همان طور که در موارد بالا نیز گفتیم نیاز به هیچ چیزی ندارد و تنها با چسب برروی پرده نصب میشود و نیازی به آسیب زدن به دیوار و یا چارچوب در نخواهید داشت.
  • شبکه توری ریز و مانع حشرات ریز: شبکه های توری ریز این توری حشرات ها امکان ورود ریز ترین حشرات را نیز از بین میبرد و شما میتوانید با خیالی آسوده از هوای تازه بیرون بدون نگرانی از ورود حشرات مزاحم لذت ببرید.
  • مقاوم در برابر وزش باد: پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست به دلیل داشتن آهنربا در قسمت میانی پرده دیگر مانند پرده های پارچه ای در هنگام وزش باد تکان نمیخورد. پس هنگام استفاده از آن خیالتان راحت است که هیچ بادی آن را تکان نخواهد داد.
  • بسته شدن خودکار بدون نیاز به دست: یک از مهم ترین و بهترین مزیت های پرده پلاستیکی مغناطیسی است که آن را از پرده های دیگر متمایز میکند. هنگام ورود و خروج دیگر نیازی نیست همیشه نگران بسته شدن پرده باشید زیرا پس از هر عبور و مرور این پرده به صورت خودکار و بدون نیاز به دست توسط آهنربا های موجود در قسمت میانی آن بسته خواهد شد.
  • عبور و مرور آسان: با توجه به موارد بالا عبور و مرور آسان نیز از جمله مزیت های پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست  است.

امیدواریم از مطالعه مقاله ها ی  پرده پلاستیکی مغناطیسی (آهنربایی) ایرانی و خارجی در دُرپلاست بهره کافی را برده باشید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید.

2.3/5 - (3 امتیاز)