پرده پلاستیکی آهربایی ایرانی ✔️ کیفیت عالی و قیمت مناسب

[rank_math_breadcrumb]
پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست

در این مقاله و در وب سایت درپلاست قصد داریم، به مبحث مهم پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی یا پرده مغناطیسی ایرانی  بپردازیم. همیشه در تاریخ بشر، هر انسانی در تلاش بوده است تا با نوآوری جدید، بتوانید قسمتی از زندگی خود را به سهولت ببخشد؛ به همین دلیل بسیاری از نوآوری ها بر پایه یک ایده صورت گرفته اند. هم اکنون هم همیشه شاهد یک سری نیاز در بین زندگی انسان ها هستیم که هر کدام از این نیاز ها، باید یک ایده و اختراع برطرف می شوند.

همان طور که می دانید، در حال حاضر در تمامی منازل، دو عنصر پرده و درب وجود دارند؛ در این روز ها با استفاده از این دو ویژگی، یک اختراع به نام پرده پلاستیکی آهنربایی ایجاد شده است. در واقع به این اختراع بشر درب پلاستیکی مگنتیک می گویند. این نوآوری توانسته است مزایای زیادی را در فصول سرما ایجاد کند.

حتما شما هم در چند سال اخیر، پرده های توری آهنربایی آشنا شده اید؛ اگر دقت کنید پرده های توری بیشتر کارکرد آن ها، در منازل است؛ در مقابل از پرده پلاستیکی پلاستیکی بیشتر در محیط های باز استفاده می شود. از پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی بیشتر در فصول پاییز و زمستان برای جلوگیری از ورود سرما استفاده می شود. چنانچه قصد خرید این نوع پرده را دارید، در ادامه این مقاله حتما همراه ما باشید.

پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست

پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی یا پرده پلاستیکی مغناطیسی چیست؟

استفاده از راهنمای قبل از خرید پرده پلاستیکی به شما کمک می کند بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشید. در عین حال با داشتن اطلاعات بیشتر می توانید با تضمین بیشتر و اطمینان کامل کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. در بخش قبلی دانستید که پرده پلاستیکی مگنتیک نوآوری جدید محسوب می شود؛ همچنین دانستید که این نوع پرده، کاملا کارکردی متفاوت با پرده توری مگنتیک دارد؛ در ادامه می خواهیم مقداری بیشتر به کارکرد های این نوع پرده بپردازیم. پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی دومین نوآوری بود که از ترکیب درب و پرده به وجود آمد؛ در واقع پرده های توری، اولین اختراع این ترکیب بودند.

پرده های توری حشرات همان طور که از نامشان هم پیدا بود، از جنس تور می باشند؛ اما پرده های پلاستیکی همان طور که از نام آن ها پیدا است، از جنس مشما هستند. یکی از بهترین ویژگی های این نوع پرده، داشتن قابلیت مگنتیک آن ها می باشد. پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی با استفاده از خاصیت مگنتیک بودن، این امکان را می دهد که به راحتی از آن عبور کنید و بعد از عبور، پرده به طور خودکار بسته شود.

در گذشته محیط هایی مانند مغازه ها، همیشه در فصول پاییز و زمستان با سرما مشکل داشتند؛ اما با گذشت زمان و روی کار آمدن پرده های پلاستیکی مگنتیک، دیگر این مشکل رفع شد. این نوع پرده همان طور که می دانید، دارای مشما می باشد؛ اما مشمای آن یک مشمای نازک و معمولی نیست. ضخامت پلاستیک این نوع پرده مگنتیک، تا حدی است که هیچ گونه هوای سرد و گرمی از آن عبور نخواهد کرد؛ لذا در چنین شرایطی گرمای محیط حفظ می شود و همچنین در مصرف گاز صرفه جویی خواهد شد. خرید پرده پلاستیکی مگنتیک می توانید بسیار برای کسب و کار هایی که در معرض سرما هستند، مناسب باشد.

نکات مهم خرید پرده پلاستیکی مگنتیک

در بخش قبلی دانستید که پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی چیست؛ همچنین دانستید که از این نوع پرده در چه فصولی استفاده می شود و چه کارکرد هایی دارد؛ اما همان طور که می دانید، همواره برای خرید انواع پرده، باید یک سری نکات رعایت شوند. در واقع اگر این نکات مهم مورد توجه خریدار قرار نگیرند، طبیعتا خرید با موفقیت انجام نخواهد شد و لذا از کیفیت پرده پلاستیکی مگنتیک بعد از خرید، راضی نخواهید بود.

به طور کلی قبل از خرید هر نوع پرده ای، باید اندازه محل نصب آن گرفته شود؛ چنانچه محل نصب اندازه گیری نشود، شما چگونه می خواهید پرده پلاستیکی را خریداری کنید؟ دقت داشته باشید که اندازه پرده پلاستیکی مگنتیک، تاثیر بسیار زیادی را در قیمت آن دارد. در زمان اندازه گیری محل نصب پرده مشمایی، بسیار دقت کنید؛ چرا که اگر پرده مقداری بزرگ تر و یا کوچک تر خریداری شود، طبیعتا در هنگام نصب با مشکل مواجه می شوید. به طور معمول دیده شده است که از پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی برای وروری ها استفاده می شود؛ لذا باید ورودی مکان خود را اندازه بگیرید.

دومین نکته و می توان گفت اصلی ترین نکته ای که قبل از خرید پرده پلاستیکی مگنتیک باید به آن دقت کنید، جنس مشما می باشد. دقت داشته باشید که جنس مشما، از ضخامت زیادی برخوردار باشد؛ چنانچه غیر از این باشد، طبیعتا پرده پلاستیکی هیچ کارکردی برای شما نخواهد داشت. همچنین اگر جنس مشما نازک باشد، قطعا عمر پرده هم کاهش پیدا می کند.

تفاوت های پرده پلاستیکی مغناطیسی با پرده توری

تا به این جای کار به طور کامل دانستید که پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی چیست؛ حال همان طور که گفتیم، قبل از تولید پرده پلاستیکی مگنتیک، پرده های آهنربایی توری ایجاد شده بودند؛ اما تفاوت های اصلی این دو پرده در چه می باشد؟ در ادامه می خواهیم اصلی ترین تفاوت های پرده پلاستیکی آهنربایی را با پرده توری مورد بررسی قرار دهیم.

اولین و اصلی ترین تفاوت این دو پرده که در کارکرد آن ها هم تاثیرگذار می باشد، نوع جنس آن ها می باشد؛ همان طور که از نام آن ها هم پیدا است، یکی از جنس تور و دیگری از جنس مشما می باشد؛ همین مورد در کارکرد آن ها هم تاثیرگذار بوده است؛ به طوری که از پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی در فصول سرما و از دیگری در فصول گرما استفاده می شود.

این دو نوع پرده در کنار تفاوت هایشان، دارای شباهت هایی هم هستند. شباهت پرده توری و پرده پلاستیکی، در خاصیت مگنتیک بودن آن ها است. این دو پرده هر دو دارای آهنربا هایی برای باز و بسته شدن می باشند؛ البته دقت داشته باشید که آهنربا های پرده های پلاستیکی، مقداری قوی تر از نوع توری هستند؛ چرا که طبیعتا جنس مشما های ضخیم، از تور ها سخت تر و سنگین تر می باشند.

پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی درپلاست

پرده پلاستیکی مگنتیک ایرانی را چگونه نصب کنیم؟

در بخش قبلی دانستید که پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی چه تفاوت هایی با پرده توری دارد؛ همچنین دانستید که این دو نوع پرده، هر دو دارای خاصیت مگنتیک هستند؛ حال در این بخش می خواهیم به آموزش نصب پرده پلاستیکی مگنتیک ایرانی بپردازیم. به طور معمول همان طور که می دانید، همواره در تاریخ بشر، نصب پرده در منزل کار دشوار و زمان بری بوده است؛ در مقابل مهم ترین مرحله بعد از خرید هر نوع پرده ای، نصب آن می باشد.

نصب پرده پلاستیکی مغناطیسی، اصولا کار سختی نمی باشد و شما با چالش های عمومی نصب پرده رو به رو نخواهید شد؛ اما باز هم باید تمامی دقت خود را برای نصب پرده پلاستیکی فراهم کنید. نصب پرده پلاستیکی به قدری آسان است که برای آن، نیاز به هیچ نیروی کمکی و همچنین هیچ تجهیزات جانبی ندارید. قبل از این که اقدام به نصب پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی کنید، باید از اندازه گیری دقیق محل نصب و همچنین اندازه بودن پرده مطمئن شوید.

بعد از این که از اندازه دقیق پرده و محل نصب مطمئن شدید، باید اقدام به تمیز کردن محل نصب کنید؛ منظور از تمیر کردن محل نصب، پاکیزه کردن لبه های درب ورودی از هر گونه آلودگی می باشد. اولین کاری که برای نصب پرده پلاستیکی مغناطیسی باید انجام دهید، این است که پرده را بر روی زمین پهن کنید و دو طرف آن را، به یکدیگر متصل کنید؛ این مرحله را با دقت زیادی انجام دهید تا بعد از نصب پرده، دچار مشکل نشوید.

حال کافی است لبه های اصلی پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی را با استفاده از چسب مخصوص، به محل نصب بچسبانید؛ چسب مربوطه معمولا در زمان خرید توسط فروشنده، ارائه داده می شود. حال شما توانستید با طی کردن چند مرحله ساده در طول چند دقیقه، پرده پلاستیکی مگنتیک را نصب کنید.

سخن نهایی درباره پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی

چنانچه دارای یک مغازه در محیط باز می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما از پرده پلاستیکی مغناطیسی استفاده کنید. در این مقاله به بررسی پرده پلاستیکی آهنربایی ایرانی پرداختیم؛ امیدواریم این مقاله در راستای خرید به شما کمک کافی را کرده باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه کنید.

امتیاز بدهید.